Βοσπόρου και Φιλίππου Γωνία, Καλλιθέα Χαλκιδική

e-banner_orizontio90ò728

Αγγλικά

Pre junior

Πρώτη προπαιδεία pre junior: ο μαθητής έχει την ευκαιρία να γνωρίσει τα Αγγλικά μέσω παιχνιδιού και δημιουργικών δραστηριοτήτων όπως κατασκευές , κουκλοθέατρο , χορός και τραγούδι. Το παιδί ανακαλύπτει ομαλά των κόσμο των Αγγλικών σε επικοινωνιακό πλαίσιο και σε όμορφο περιβάλλον κατανόησης και αποδοχής του παιδιού. Η ηλικία είναι η νηπιακή οπότε το παιδί μαθαίνει τον προφορικό λόγο μόνο!

A junior

Η πρώτη τάξη όπου το παιδί ανακαλύπτει τον γραπτό λόγο. Μέσω της επικοινωνίας με τους καθηγητές αλλά και με τους συμμαθητές του το παιδί ενεργοποιεί τους κατάλληλους μηχανισμούς να μεταφέρει τον προφορικό και σε γραπτό λόγο. Στην τάξη επικοινωνούμε στα Αγγλικά , οπου χρειάζεται εξηγούμε τη λέξη πιο απλά. Το παιδί μαθαίνει να κινείται σε ομάδες, έτσι μαθαίνει να επικοινωνεί κ με τους συμμαθητές του. Να δίνει σύντομες οδηγίες , να  ακούει προσεχτικά ,  να ακούει τη λέξη, να βλέπει την κάρτα με την απεικόνιση και να προσπαθεί να επικοινωνεί τις λέξεις που μαθαίνει . Η δημιουργικότητα δε λείπει και απο το σε γραπτό λόγο με μορφή δημιουργικής άσκησης , πολύχρωμης αντιγραφής και κολλάζ !  Στον προφορικό λόγο παιχνίδια λέξεων αλλά και παιχνίδια μιμήσεων δίνουν το δυναμικό παρόν! Η τάξη μας εντάσσει την τεχνολογία στην μάθηση μέσω tablets και δια δραστικού πίνακα  !

B junior

Η δεύτερη τάξη στην οποία το παιδί μαθαίνει να χειρίζεται το λόγο και τον προφορικό και το γραπτό με σύντομα κείμενα και με χρήση όλων των  δεξιοτήτων για την κατάκτηση της γλώσσας. κατανόηση κειμένου, παραγωγή μικρού κειμένου κατανόηση ακουστικού κειμένου, κατανόηση προφορικού λόγου και παραγωγή προφορικού λόγου σε περιβάλλον φιλικό ,αποδοχής κάθε μαθητή και με τη δυνατότητα τις συμμέτοχης σε ομάδες και της αξιοποίησης των ταλέντων του παιδιού. Η τεχνολογία είναι σύμμαχος μας στο ταξίδι της γνώσης μέσω του διακρατικού πίνακα, το παιχνίδι καρτών, τις δια δραστικές ασκήσεις ακόμα και τη δημιουργία δικών μας ασκήσεων στην τάξη !

A senior

Η πρώτη μεγάλη τάξη όπου πλέον έχει μπει η βάση από την α και β junior  για την εισαγωγή  στο επίπεδο α1 και σε νέα γραμματικά φαινόμενα και μεγαλύτερα κείμενα σε όλα τα skills(reading , listening καθώς και εμπλουτισμός εκθέσεων writing σε θέματα όπως το σπίτι μου, η μέρα μου, περιγράφω το φίλο-τη φίλη μου. Θέματα οικεία με την  ηλικία και το ενδιαφέρον του μαθητή. Στις εκθέσεις προσθέτουμε βιβλία απο τη βιβλιοθήκη και έτσι και κάνουμε πλοκή. Τα παιδιά κάνουν εξάσκηση επιπέδου α1.

B senior

Η δεύτερη μεγάλη  τάξη η οποία εντάσσει  το μαθητή στο επίπεδο α1-α2 με εμπλουτισμό στη γραμματική μεγαλύτερα κείμενα , εκθέσεις πάνω σε ιστορίες , σε μέρη  που έχουμε επισκεφτεί , σε εκδρομές. Θέματα οικεία με την  ηλικία και το ενδιαφέρον του μαθητή Στις εκθέσεις προσθέτουμε βιβλία από τη βιβλιοθήκη και έτσι κάνουμε πλοκή. Τα παιδιά κάνουν εξάσκηση επιπέδου α1-α2.

C senior

Η τρίτη τάξη η οποία έχει να κάνει με την ένταξη στο επίπεδο α2 είναι η τάξη που προετοιμάζει το μαθητή για την b1 καθώς βάζει την βάση για το επίπεδοβ1,  Στις εκθέσεις προσθέτουμε βιβλία από τη βιβλιοθήκη και έτσι κάνουμε πλοκή. Τα παιδιά κάνουν εξάσκηση πάνω σε θέματα εξετάσεων επιπέδου α2.

D senior

Είναι η λεγόμενη pre lower. Όπου μπαίνουν τα θεμέλια για τη lower. Η ύλη εμπλουτίζεται με περισσότερες ώρες διδασκαλίας που φτάνουν τις 6 την εβδομάδα . Τα θέματα παραμένουν οικεία στην ηλικία του μαθητή. Όπως και η ανάθεση project προσαρμόζεται στην ύλη και την ηλικία των μαθητών. Θέματα όπως το bullying , τα κοινωνικά ζητήματα επιλέγονται για αυτό το level . Τα παιδιά πριν από κάθε κείμενο ενημερώνονται για το θέμα και το συζητάνε σε ομάδες και μετά όλοι μαζί το θέμα αυτό δουλεύεται και ως project . Στις εκθέσεις προσθέτουμε βιβλία από τη βιβλιοθήκη και έτσι κάνουμε πλοκή  και αφήγηση. Τα παιδιά  κάνουν εξάσκηση πάνω σε θέματα εξετάσεων επιπέδου β1.

E senior

Είναι η λεγόμενη lower και έχει να κάνει με την βάση για τα παιδιά για να κάνουν εξάσκηση πάνω σε θέματα εξετάσεων ! Στην τάξη δουλεύουν σε ομαδικό πνεύμα για να μπορούν να συνεργάζονται και στις εξετάσεις πχ speaking  άλλα και σε ασκήσεις ατομικές γραπτά. Τα θέματα ποικίλουν από γκράφιτι, διαφορετικότητα και  επίλυση προβλημάτων είναι μερικά από αυτά !

C1 - advanced

Στο επίπεδο αυτό ο μαθητής μπορεί να επικοινωνεί ελεύθερα , να εκφράζει κάθε ιδέα του, να εκφράζει συνθέτες ιδέες και εργασίες σχετικά με τη δουλειά και με τις σπουδές του σύμφωνα πάντα με το κεπα (κοινό Ευρωπαϊκό πλαίσιο αναφοράς). Είναι αυτό το σύστημα που ορίζει και εξηγεί τα διάφορα επίπεδα γλωσσομάθειας. Τα παιδιά μέσα από τον επικοινωνιακό τρόπο εκμάθησης δουλεύουν σε ομάδες πάνω σε θέματα παρμένα απο ομιλίες ted, κάνοντας debates και projects ! Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία μέσω study sets του quizlet όπου οι μαθητές μπορούν να κάνουν το δικό τους κουίζ και να το μοιραστούν στην τάξη . Το μάθημα της Λογοτεχνίας συνεισφέρει στην ανάπτυξη του λόγου ,την δημιουργικότητα και την παρουσίαση μέσα στην τάξη. Οι μαθητές μας μπορούν να δημιουργήσουν χαρακτήρες μέσω του storyboard και να ζωντανέψουν ένα διάλογο μέσω animation.

 

Από την Τετάρτη τάξη δημοτικού τα παιδιά μπορούν να συμμετέχουν σε εξετάσεις γλωσσομάθειας.

C2 - proficiency

Στο επίπεδο c2 έχουμε το mastery Level C2 όπου πλέον ο ομιλητής μιλά τη γλώσσα και απαντά σε σύνθετα tasks που έχουν να κάνουν με τη δουλειά και τις σπουδές . σύμφωνα πάντα με το κεπα (κοινό Ευρωπαϊκό πλαίσιο αναφοράς). Είναι αυτό το σύστημα που ορίζει και εξηγεί τα διάφορα επίπεδα γλωσσομάθειας. Τα παιδιά μέσα από τον επικοινωνιακό τρόπο εκμάθησης δουλεύουν σε ομάδες πάνω σε θέματα παρμένα από ομιλίες ted, κάνοντας debates και projects ! Χρησιμοποιούμε την τεχνολογία μέσω study sets του quizlet όπου οι μαθητές μπορούν να κάνουν το δικό τους κουίζ και να το μοιραστούν στην τάξη . Το μάθημα της Λογοτεχνίας συνεισφέρει στην ανάπτυξη του λόγου ,την δημιουργικότητα και την παρουσίαση μέσα στην τάξη. Οι μαθητές μας μπορούν να δημιουργήσουν χαρακτήρες μέσω του storyboard και να ζωντανέψουν ενα διάλογο μέσω animation.

CEFR

Κοινό Ευρωπαικό πλαίσιο αναφοράς – cerf

Το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες καθορίζει τα επίπεδα γλωσσομάθειας από Α1 εως Γ2 ανάλογα με το επίπεδο γνώσης της γλώσσας, ικανότητας χειρισμού της και επικοινωνίας με αυτή ως εξής:

Α1  «στοιχειώδης γνώση»

Α2 «βασική γνώση»

Β1 «μέτρια γνώση»

Β2 «καλή γνώση»

Γ1  «πολύ καλή γνώση»

Γ2  «άριστη γνώση»